ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice

ROBO 222390 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP 111Aw ep.V stacja Warszawa Szczęśliwice

309,00 zł
65-9726
Dostępny

Wagon osobowy 2 klasy, typu 111Aw, stacja Warszawa Szczęśliwice.
Wagon osobowy 2 klasy, typu 111Aw

Wagon z ogrzewaniem nawiewnym jest to późniejsza wersja rozwojowa rodziny wagonów typu Y. Ich produkcję rozpoczęto w połowie lat 80 ubiegłego stulecia przez fabryki HCP w Poznaniu i Pafawag, oraz modernizowane przez ZNTK w ramach napraw głównych wagonów.

Wagony z ogrzewaniem nawiewnym różnią się od poprzednich typów tym, że posiadają prostokątną kratkę po stronie korytarza oraz układ wentylacyjny wraz z nagrzewnicą na podwoziu.  Skrzynia przełączająca została przesunięta na lewą stronę podwozia, patrząc od strony korytarza i została dodana druga skrzynia po stronie przedziałów. Wagony te nie posiadają wywietrzników na dachu nad każdym z przedziałów.

Model wagonu ze stacji Warszawa Szczęśliwice z początku lat 90. Jako, że był to nowy wagon (nowa konstrukcja wyprodukowana w pod koniec lat 80ch). Wagon ten można podłączyć do wydanego wcześniej składu warszawskiego (244310, 244610, 211130, 222310, 260610). Będzie on doskonałym urozmaiceniem składu z początku V epoki.

Cechy charakterystyczne modelu:

  • wagon 10-cio przedziałowy 2 klasy
  • ryflowany dach z 1 wywietrznikiem
  • układ nawiewny na podwoziu wagonu
  • kratka układu nawiewnego po stronie korytarza
  • zmienione detale podwozia dostosowane do wagonów z układem nawiewnym
  • 3 stopnie wejściowe
  • odwzorowanie detali przedziałów
  • odwzorowanie detali wejścia do korytarza
  • każdy z modeli ROBO posiada odbieraki prądu zamontowane w wózkach jezdnych oraz przewody przylutowane i wyprowadzone do środka. Model jest gotowy do zamontowania oświetlenia.

Specyfikacja wagonu:

  • typ wagonu: 111Aw
  • klasa wagonu: osobowy 2 klasa
  • przydział: Warszawa Szczęśliwice
  • data Rewizji: 02.10.1991
  • numer boczny: 57 51 20-70 329-4 Bdnu
  • epoka: V
  • przewoźnik: PKP
  • data produkcji modelu: 2024
  • numer katalogowy: 222390

Więcej informacji, zdjęć, instrukcję znajdziesz na stronie producenta (link w zakładce powyżej).

Prezentacja modelu 111Aw (ogólna):



* Nowa płytka oświetleniowa została zaprojektowana tak, aby można było sterować oświetleniem wnętrza oraz końca składu beż użycia dekodera funkcyjnego (niezbędna będzie specjalna płytka, która jest w przygotowaniu oraz światła końca składu). Płytka ma również możliwość podłączenia dekodera funkcyjnego, przy użyciu którego będzie można sterować oświetleniem w każdym przedziale niezależnie. Oświetlenie działa zarówno w systemie analogowym jak i cyfrowym.

Płytka nie zawarta w zestawie (pod zamówienie) !!!

Instrukcje do płytki oświetlenia znajdziesz w zakładce powyżej.

Wagony 111Aw w drodze na modernizacje:

Loading...