ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice
ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice

ROBO 222090 WAGON OSOBOWY 2kl. PKP 111Ay ep.Va. stacja Warszawa Szczęśliwice

319,00 zł
65-9720
Dostępny

Wagon osobowy 2 klasy, typu 111Ay

Wagony z ogrzewaniem nawiewnym jest to późniejsza wersja rozwojowa rodziny wagonów typu Y. Ich produkcję rozpoczęto w połowie lat 80 ubiegłego stulecia przez fabryki HCP w Poznaniu i Pafawag, oraz modernizowane przez ZNTK w ramach napraw głównych wagonów.

Wagony z ogrzewaniem nawiewnym różnią się od poprzednich typów tym, że posiadają prostokątną kratkę po stronie korytarza oraz układ wentylacyjny wraz z nagrzewnicą na podwoziu.  Skrzynia przełączająca została przesunięta na lewą stronę podwozia patrząc od strony korytarza i została dodana druga skrzynia po stronie przedziałów. Wagony te nie posiadają wywietrzników na dachu nad każdym z przedziałów.

Model wagonu ze stacji Warszawa Szczęśliwice z początku lat 90. Jako, że był to nowy wagon (nowa konstrukcja wyprodukowana w pod koniec lat 80ch), wagon ten można doczepić do pociągu międzynarodowego, ponieważ był on dopuszczony w ruchu międzynarodowym jak np. wydany przez nas Ost West albo Hoek-Warszawa Express. Wagon ten można też podłączyć do wydanego wcześniej składu warszawskiego (244310, 244610, 211120, 222310, 260610). Będzie on doskonałym urozmaiceniem składu z początku V epoki.

Szczegóły modelu:

  • wagon 10 przedziałowy 2 klasy
  • ryflowany dach z 1 wywietrznikiem
  • kratka układu nawiewnego po stronie korytarza
  • układ nawiewny na podwoziu wagonu
  • zmienione detale podwozia dostosowane do wagonów z układem nawiewnym
  • 3 stopnie wejściowe
  • odwzorowanie detali przedziałów
  • odwzorowanie detali wejścia do korytarza
  • każdy z modeli ROBO posiada odbieraki prądu zamontowane w wózkach jezdnych oraz przewody przylutowane i wyprowadzone do środka. Model jest gotowy do zamontowania oświetlenia*.

Specyfikacja wagonu:

  • typ wagonu: 111Ay
  • klasa wagonu: osobowy 2 klasa
  • przydział: Warszawa Szczęsliwice
  • data rewizji: 07.12.1991
  • numer boczny: 57 51 20-38 090-3 Bdnu
  • epoka: Va
  • przewoźnik: PKP
  • data produkcji modelu: 2024
  • numer katalogowy: 222090

Więcej informacji, zdjęć, instrukcję montażu krat znajdziesz na stronie producenta (link w zakładce powyżej).

Prezentacja wagonu 111Ay (ogólna):

* Nowa płytka oświetleniowa została zaprojektowana tak, aby można było sterować oświetleniem wnętrza oraz końca składu beż użycia dekodera funkcyjnego (niezbędna będzie specjalna płytka, która jest w przygotowaniu oraz światła końca składu). Płytka ma również możliwość podłączenia dekodera funkcyjnego, przy użyciu którego będzie można sterować oświetleniem w każdym przedziale niezależnie. Oświetlenie działa zarówno w systemie analogowym jak i cyfrowym.

Płytka nie zawarta w zestawie (pod zamówienie) !!!

Instrukcje do płytki oświetlenia znajdziesz w zakładce powyżej.

Loading...