- Produkt niedostępny
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP 111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
Wagon osobowy 2 klasy, typu 111Aw, stacja Przemyśl.
Wagony z ogrzewaniem nawiewnym jest to późniejsza wersja rozwojowa rodziny wagonów typu Y. Ich produkcję rozpoczęto w połowie lat 80 ubiegłego stulecia przez fabryki HCP w Poznaniu i Pafawag, oraz modernizowane przez ZNTK w ramach napraw głównych wagonów.
Wagony z ogrzewaniem nawiewnym różnią się od poprzednich typów tym, że posiadają prostokątną kratkę po stronie korytarza oraz układ wentylacyjny wraz z nagrzewnicą na podwoziu. Skrzynia przełączająca została przesunięta na lewą stronę podwozia patrząc od strony korytarza i została dodana druga skrzynia po stronie przedziałów. Wagony te nie posiadają wywietrzników na dachu nad każdym z przedziałów.
Model wagonu ze stacji Przemyśl, wagon ten można doczepić do składu pociągu "Przemyślanin" czyli wcześniej wydanych wagonów (2113110, 200310, 222370).
Cechy charakterystyczne modelu:
- wagon 10-cio przedziałowy 2 klasy
- ryflowany dach z 1 wywietrznikiem
- układ nawiewny na podwoziu wagonu
- kratka układu nawiewnego po stronie korytarza
- zmienione detale podwozia dostosowane do wagonów z układem nawiewnym
- 3 stopnie wejściowe
- odwzorowanie detali przedziałów
- odwzorowanie detali wejścia do korytarza
- uchwyty promowe pomalowane na czarno do usunięcia we własnym zakresie
- Nowość ! innowacyjna płytka oświetlenia ROBO 2.0 (zamontowane oświetlenie w wagonie)
- Nowość ! oświetlenie końca składu
Specyfikacja wagonu:
- typ wagonu: 111Aw
- klasa wagonu: osobowy 2 klasa
- przydział: Przemyśl
- data rewizji: 26.10.2011
- numer boczny: 50 51 20-00 032-6 B10nou
- epoka: V
- przewoźnik: PKP Intercity
- data produkcji modelu: 2024
- numer katalogowy: 222381
Więcej informacji, zdjęć, instrukcję znajdziesz na stronie producenta (link w zakładce powyżej).
Prezentacja modelu "Przemyślanin" (ogólna):
* Nowa płytka oświetleniowa została zaprojektowana tak, aby można było sterować oświetleniem wnętrza oraz końca składu beż użycia dekodera funkcyjnego (niezbędna będzie specjalna płytka, która jest w przygotowaniu oraz światła końca składu). Płytka ma również możliwość podłączenia dekodera funkcyjnego, przy użyciu którego będzie można sterować oświetleniem w każdym przedziale niezależnie. Oświetlenie działa zarówno w systemie analogowym jak i cyfrowym.
Instrukcje do płytki oświetlenia znajdziesz w zakładce powyżej.
Wagony 111Aw w drodze na modernizacje: