ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)

ROBO 222381 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP 111Aw ep.V stacja Przemyśl (z oświetleniem 2.0)

399,00 zł
65-9723
Dostępny

Wagon osobowy 2 klasy, typu 111Aw, stacja Przemyśl.

Wagony z ogrzewaniem nawiewnym jest to późniejsza wersja rozwojowa rodziny wagonów typu Y. Ich produkcję rozpoczęto w połowie lat 80 ubiegłego stulecia przez fabryki HCP w Poznaniu i Pafawag, oraz modernizowane przez ZNTK w ramach napraw głównych wagonów.

Wagony z ogrzewaniem nawiewnym różnią się od poprzednich typów tym, że posiadają prostokątną kratkę po stronie korytarza oraz układ wentylacyjny wraz z nagrzewnicą na podwoziu.  Skrzynia przełączająca została przesunięta na lewą stronę podwozia patrząc od strony korytarza i została dodana druga skrzynia po stronie przedziałów. Wagony te nie posiadają wywietrzników na dachu nad każdym z przedziałów.

Model wagonu ze stacji Przemyśl, wagon ten można doczepić do składu pociągu "Przemyślanin" czyli wcześniej wydanych wagonów (2113110, 200310, 222370).

Cechy charakterystyczne modelu:

  • wagon 10-cio przedziałowy 2 klasy
  • ryflowany dach z 1 wywietrznikiem
  • układ nawiewny na podwoziu wagonu
  • kratka układu nawiewnego po stronie korytarza
  • zmienione detale podwozia dostosowane do wagonów z układem nawiewnym
  • 3 stopnie wejściowe
  • odwzorowanie detali przedziałów
  • odwzorowanie detali wejścia do korytarza
  • uchwyty promowe pomalowane na czarno do usunięcia we własnym zakresie
  • Nowość ! innowacyjna płytka oświetlenia ROBO 2.0 (zamontowane oświetlenie w wagonie)
  • Nowość !  oświetlenie końca składu

Specyfikacja wagonu:

  • typ wagonu: 111Aw
  • klasa wagonu: osobowy 2 klasa
  • przydział: Przemyśl
  • data rewizji: 26.10.2011
  • numer boczny: 50 51 20-00 032-6 B10nou
  • epoka: V
  • przewoźnik: PKP Intercity
  • data produkcji modelu: 2024
  • numer katalogowy: 222381

Więcej informacji, zdjęć, instrukcję znajdziesz na stronie producenta (link w zakładce powyżej).

Prezentacja modelu "Przemyślanin" (ogólna):



* Nowa płytka oświetleniowa została zaprojektowana tak, aby można było sterować oświetleniem wnętrza oraz końca składu beż użycia dekodera funkcyjnego (niezbędna będzie specjalna płytka, która jest w przygotowaniu oraz światła końca składu). Płytka ma również możliwość podłączenia dekodera funkcyjnego, przy użyciu którego będzie można sterować oświetleniem w każdym przedziale niezależnie. Oświetlenie działa zarówno w systemie analogowym jak i cyfrowym.

Instrukcje do płytki oświetlenia znajdziesz w zakładce powyżej.

Wagony 111Aw w drodze na modernizacje:

Loading...