ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)
ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP      111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)

ROBO 222091 WAGON OSOBOWY 2 kl. PKP 111Ay ep.Va stacja Warszawa Szczęśliwice (z oświetleniem 2.0)

409,00 zł
65-9721
Dostępny

Wagon osobowy 2 klasy, typu 111Ay

Wagony z ogrzewaniem nawiewnym jest to późniejsza wersja rozwojowa rodziny wagonów typu Y. Ich produkcję rozpoczęto w połowie lat 80 ubiegłego stulecia przez fabryki HCP w Poznaniu i Pafawag, oraz modernizowane przez ZNTK w ramach napraw głównych wagonów.

Wagony z ogrzewaniem nawiewnym różnią się od poprzednich typów tym, że posiadają prostokątną kratkę po stronie korytarza oraz układ wentylacyjny wraz z nagrzewnicą na podwoziu.  Skrzynia przełączająca została przesunięta na lewą stronę podwozia patrząc od strony korytarza i została dodana druga skrzynia po stronie przedziałów. Wagony te nie posiadają wywietrzników na dachu nad każdym z przedziałów.

Model wagonu ze stacji Warszawa Szczęśliwice z początku lat 90. Jako, że był to nowy wagon (nowa konstrukcja wyprodukowana w pod koniec lat 80ch), wagon ten można doczepić do pociągu międzynarodowego, ponieważ był on dopuszczony w ruchu międzynarodowym jak np. wydany przez nas Ost West albo Hoek-Warszawa Express. Wagon ten można też podłączyć do wydanego wcześniej składu warszawskiego (244310, 244610, 211120, 222310, 260610). Będzie on doskonałym urozmaiceniem składu z początku V epoki.

Szczegóły modelu:

  • wagon 10 przedziałowy 2 klasy
  • ryflowany dach z 1 wywietrznikiem
  • kratka układu nawiewnego po stronie korytarza
  • układ nawiewny na podwoziu wagonu
  • zmienione detale podwozia dostosowane do wagonów z układem nawiewnym
  • 3 stopnie wejściowe
  • odwzorowanie detali przedziałów
  • odwzorowanie detali wejścia do korytarza
  • NOWOŚĆ — innowacyjna płytka oświetlenia ROBO 2.0 - zamontowane oświetlenie
  • NOWOŚĆ — oświetlenie końca składu

Specyfikacja wagonu:

  • typ wagonu: 111Ay
  • klasa wagonu: osobowy 2 klasa
  • przydział: Warszawa Szczęsliwice
  • data rewizji: 07.12.1991
  • numer boczny: 57 51 20-38 090-3 Bdnu
  • epoka: Va
  • przewoźnik: PKP
  • data produkcji modelu: 2024
  • numer katalogowy: 222091

Więcej informacji, zdjęć, instrukcję montażu krat znajdziesz na stronie producenta (link w zakładce powyżej).

Prezentacja wagonu 111Ay (ogólna):

* Nowa płytka oświetleniowa została zaprojektowana tak, aby można było sterować oświetleniem wnętrza oraz końca składu beż użycia dekodera funkcyjnego (niezbędna będzie specjalna płytka, która jest w przygotowaniu oraz światła końca składu). Płytka ma również możliwość podłączenia dekodera funkcyjnego, przy użyciu którego będzie można sterować oświetleniem w każdym przedziale niezależnie. Oświetlenie działa zarówno w systemie analogowym jak i cyfrowym.

Instrukcje do płytki oświetlenia znajdziesz w zakładce powyżej.

Loading...