PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V
PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V

PIKO 96314 LOKOMOTYWA SPALINOWA SU45 PKP ep.V

819,00 zł
65-9751
Dostępny

W przypadku serii SP45 chodzi o lokomotywę spalinową, która została skonstruowana w połowie lat 60 ubiegłego stulecia przez zakłady Cegielskiego w Poznaniu do obsługi ruchu pasażerskiego. Aby utrzymać możliwie niski nacisk na oś, osiągająca prędkość do 120 km/h lokomotywa została wyposażona w dwa trójosiowe wózki. Maszyny seryjne, z silnikami na licencji firmy FIAT szybko stały się filarem ruchu osobowego i pospiesznego na liniach niezelektryfikowanych PKP. Od 1987 rozpoczęto proces wymiany kotłów ogrzewania parowego na prądnice grzewcze; zmodernizowane w ten sposób lokomotywy otrzymały oznaczenie serii SU45.

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat lokomotywy SU45 ? Zobacz TU.

Nowość w Piko na 2024: Wariant PKP SU45 w epoce V. Model PIKO uniwersalnej lokomotywy SP45 bardzo dobrze odtwarza wszystkie proporcje prototypu. Dokładny schemat malowania i precyzyjne napisy są autentycznie oparte na prototypie. Model ma wolnostojące uchwyty. Ostro grawerowane wózki pokazują wszystkie szczegóły oryginału, takie jak elementy sprężynowe i pokrywy łożysk osi. Silnik PIKO z dwoma dużymi masami koła zamachowego zapewnia doskonałe właściwości jezdne i dużą moc pociągową. Model ma cyfrowy interfejs PluX22 do łatwej instalacji dekodera i miejsce na duży głośnik.

Specyfikacja modelu:

  • Producent: PIKO
  • Skala: 1/87 H0
  • Kod produktu: 96314
  • Typ lokomotywy: SU45
  • Oznaczenie: PKP
  • Epoka: V
  • Długość: 218mm
  • Minimalny promień skrętu: 358mm
  • System zasilania: prąd stały
  • Interfejs cyfrowy: NEM 658 PluX22
  • Oświetlenie (wewnętrzne): Oświetlenie pomieszczenia maszynisty (z dekoderem PluX22)
  • Sprzęgło: wał NEM + krótkie ogniwo sprzęgające
  • Liczba opon trakcyjnych: 2
  • Zmiana światła: zmiana światła w zależności od kierunku biały/czerwony
  • Dźwięk: dekoder dźwięku PIKO można doposażyć #56561
  • Wiek: +14

Więcej informacji i zdjęć znajdziesz na stronie producenta Piko (link w zakładce powyżej).

Trochę historii na filmie:

Pożegnanie lokomotyw SU45:

Loading...