PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V
PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V

PIKO 96337 LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET22-951 PKP V

899,99 zł
65-6814
Dostępny

Sześcioosiową lokomotywę elektryczną serii ET22 należącą do PKP produkowano w latach 1969-1989. Łącznie dla PKP wyprodukowano 1184 egzemplarzy. ET22 jest zatem najliczniej wyprodukowaną lokomotywą elektryczną w Polsce i całej Europie. Dodatkowo w latach 1975-1976 wyeksportowano do Maroka 23 sztuki. Moc godzinowa lokomotywy to 3120 kW, a prędkość maksymalna wynosi 125 km/h. Ta uniwersalna maszyna jest w stanie ciągnąć z prędkością 70 km/h składy towarowe ważące ponad 3000 t. Lokomotywa o układzie osi Co‘Co‘ bezproblemowo osiąga swoją maksymalną prędkość prowadząc również w pełni obciążony skład pasażerski o masie do 700 t. Można spotkać ją prawie na
każdym zelektryfikowanym szlaku. Dzięki fantastycznemu ponadczasowemu wyglądowi, zyskała sobie szczególne miejsce w sercach polskich miłośników kolei. Dobra eksploatacja, trafne zmiany, ulepszenia oraz modernizacje od początku, aż po dzień dzisiejszy to właśnie lokomotywy serii ET22.

Chcesz poznać historię lokomotywy ET22 ? Zobacz TU

Wraz z lokomotywą elektryczną klasy ET22 PIKO po raz kolejny oferuje wybitny model kultowej polskiej lokomotywy i w tym przypadku pojazdu o szczególnie wysokiej wartości dla fanów PKP. PIKO ET22 ma swoje atuty: doskonałe malowanie i nadruki, filigranowe pantografy, precyzyjnie rozmieszczone obszary lamp, przełączane cyfrowo oświetlenie kabiny oraz przednie i tylne światła działające w zależności od kierunku jazdy. Oświetlenie zapewniają diody LED. Model posiada ramę z odlewanego ciśnieniowo cynku oraz silnik pięciobiegunowy z kołem zamachowym. Silnik pięciobiegunowy z masami koła zamachowego zapewniającymi doskonałą jazdę oraz dwie ukośnie ułożone opony trakcyjne dla dużych sił pociągowych, które są rozmieszczone po przekątnej na wewnętrznych osiach obu wózków Wózki są ułożone po przekątnej. Do modelu dołączone są doczepiane atrapy przewodów hamulcowych.

Specyfikacja modelu:

  • Producent: PIKO
  • Skala: 1/87 H0
  • Kod produktu: 96337
  • Typ lokomotywy: ET22
  • Oznaczenie: PKP
  • Epoka: V
  • Długość: 221mm
  • Minimalny promień skrętu: 358mm
  • System zasilania: prąd stały
  • Interfejs cyfrowy: NEM 658 PluX22
  • Oświetlenie (wewnętrzne): Oświetlenie pomieszczenia maszynisty przełączane cyfrowo (z dekoderem PluX22)
  • Zmiana światła: zmiana światła w zależności od kierunku biały/czerwony
  • Sprzęgło: wał NEM + krótkie ogniwo sprzęgające
  • Liczba opon trakcyjnych: 2
  • Dźwięk: dekoder dźwięku PIKO można doposażyć #56569
  • Wiek: 14+

Więcej informacji i zdjęć znajdziesz na stronie producenta.

A, tu trochę historii na filmie:

Loading...