Diesellok SU46 PKP V + DSS PluX22
Nowość w Piko na 2025: Po tym, jak pierwsza polska lokomotywa spalinowa linii głównej, seria SP45, udowodniła swoją wartość, Polskie Koleje Państwowe zdecydowały się na zakup mocniejszej wersji, która mogłaby być również wykorzystywana w ciężkich, wysokiej jakości pociągach pasażerskich. Innowacje nowej lokomotywy spalinowej PKP obejmowały również elektryczne ogrzewanie pociągów oraz zoptymalizowany pod kątem produkcji kształt kabin maszynisty i pudła lokomotywy z falistymi ścianami bocznymi. Po rozpoznaniu i usunięciu drobnych problemów początkowych z prototypowymi lokomotywami SU46-001 i SU46-002, poznańska firma Cegielski, produkująca lokomotywy, dostarczyła w latach 1976-1977 kolejne 50 lokomotyw SU46.
Cyfrowe przełączanie oświetlenia kabiny maszynisty i maszynowni poprzez modernizację dekodera cyfrowego | Wierne oryginałowi lampy | Wolnostojące kierownice i wycieraczki | Szczegółowy projekt dachu
Specyfikacja modelu:
- Producent: PIKO
- Skala: 1/87 H0
- Kod produktu: 52876
- Numer rejestracyjny WEEE: DE 24216800
- Epoka: V
- Administracja: PKP
- Długość: 218 mm
- Minimalny promień skrętu: 358 mm
- System zasilania: prąd stały
- Interfejs cyfrowy: NEM 658 PluxX22
- Dźwięk: możliwość doposażenia #56533
- Zmiana światła: zmiana światła w zależności od kierunku biały/czerwony
- Oświetlenie wewnętrzne: Cyfrowe przełączalne oświetlenie kabiny maszynisty (z dekoderem PluX22)
- Sprzęgło: wał NEM + krótkie ogniwo sprzęgające
- Wiek: 14+
Więcej informacji i zdjęć znajdziesz na stronie producenta: TU
*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją obsługi.